מעקות – בטיחות מעל הכל

פורסם על ידי - shiputznik ב27/02/2013 בשיפוץ בבית |

אחד האלמנטים היותר מעניינים בבית ובמשרד אלה הם מעקות המספקים לא רק פונקציה חשובה אלא מספקים אלמנט עיצובי שיש ביכולתו להאדיר את מראה החלל באופן שאין שני לו.

בחירה של מעקות

בזכות העושר העיצובי שלהם אנשים רבים מבקשים להתקין מעקות של סטייל אוף סטיל גם במקרים שבהם אין גרם מדרגות ארוך ואפילו במקרים של הפרשי מפלסים בהם לא יותר משתיים שלוש מדרגות מפרידות בין מפלס אחד לשני אפשר לראות תוספת של מעקות בבתים ומשרדים רבים.

הבחירה של מעקות צריכה להעשות תוך כמה שיקולים רלוונטיים

  • בטיחות- למעשה, התפקיד החשוב ביותר של מעקות הוא תפקיד הבטיחות, שכן מטרתם הראשונה והחשובה ביותר היא לספק הגנה מפני נפילות. במיוחד בבתים שבהם יש ילדים, בעלי חיים או אנשים עם מגבלות פיזיות שונות נדרשים בקיומם של מעקות בבית שיש בו מדרגות.
  • עמידות- עמידות היא ערך מוסף לבטיחות שכן המעקה צריך להיות יציב וחזק למטרות תמיכה בזמן השימוש במדרגות.
  • נראות- על פניו זהו אינו פרמטר קריטי כמו פרמטר הבטיחות, אך כאמור, יש לו את היכולת לשדרג את מראה החלל באופן יוצא מן הכלל, כך שבהחלט כדאי להתייחס גם לחלק העיצובי של המעקה.

התקנה של מעקות

לתהליך ההתקנה יש חשיבות לא פחותה מאיכות חומרי הגלם של המעקה עצמו לעניין הבטיחות של המוצר, לכן חשוב מאד להפקיד את העבודה בידיים מקצועיות, כך שתבטיחו לעצמכם את מלוא היציבות של המעקה.

כמובן שמעקות מספקים תמיכה לא רק למדרגות אלא גם למרפסות, בריכות ומקומות נוספים בבית או במשרד, מה שאומר שבמהלך הבחירה של מעקות חשוב כמובן להתאים את המוצר למיקום שבו הוא אמור להיות, כך גם חשוב לבצע את ההתקנה בהתאם.

לרשות הצרכן ישנו מבחר עשיר של מעקות מסוגים ועיצובים שונים – אלה עשויים נירוסטה, מתכת, זכוכית, שילוב של חומרים ועוד. מעבר למבחר העשיר של חומרי גלם גם מבחר העיצובים שקיים כיום הוא עשיר במיוחד, כך שתוכלו להתאים מעקה שישתלב באופן מושלם עם העיצוב הקיים בבית, או להתאים את העיצוב סביב המעקה המועדף עליכם- כך או כך, עם מעט השקעה תוכלו להגיע לתוצאה מושלמת.

לרשותכם עומד קטלוג של מוצרים בו תוכלו לראות תמונות תצוגה של מעקות שונים ולבחור מהם או לחלופין לקבל השראה למעקה אותו תרצו, כמובן שלרשותכם עומדת האפשרות גם להזמין מעקות בהתאמה אישית ואף בעיצוב שהוכן במיוחד עבורכם.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.


*