מעקה בטיחותי יכול להיות גם יפה

פורסם על ידי - shiputznik ב10/07/2016 בבית וצרכנות |

בכל בית ניתן למצוא מעקות בטיחות שנועדו למנוע נפילות ולהגן על הדיירים, לרבות ילדים קטנים ומבוגרים. מעקה הוא אביזר בטיחותי חשוב ויעיל ואין להקל ראש בבחירת מעקות לבית, לכן חשוב לפנות רק לחברה מקצועית ואמינה המספקת מענה מושלם ללקוח. חשוב לזכור כי מעקות מהווים אביזר בטיחותי משלים לגרם מדרגות פנימי או חיצוני, למרפסות ולגגות. כמו כן, יש להם שימוש נרחב גם בחצר, לדוגמה מעקות לבריכה או גדר עם מעקה מסביב לבריכת השחייה כדי למנוע מילדים קטנים כניסה חופשית ללא השגחה.

עם זאת, חשוב לבחור מעקות איכותיים ועמידים, לכן מעקות נירוסטה נחשבים לבחירה הנכונה והטובה ביותר. נירוסטה עמידה במיוחד בפני קורוזיה ופגעי מזג האוויר: המתכת חזקה, קל לעבד אותה, היא קלת משקל ומחירה יחסית זול בהשוואה לחומרי גלם אחרים בהם נעשה שימוש לייצור מעקות פנים וחוץ.

עיצוב מרשים בהתאמה מושלמת לעיצוב המבנה

כאשר בוחרים מעקות נירוסטה יש אפשרות לעצב את המעקה בהתאמה מושלמת לחלל ולקו העיצובי המנחה בשאר חלקי הבית או המבנה. כדאי לדעת כי ניתן לעצב מעקות נירוסטה במגוון רמות גימור וגוונים. את הנירוסטה אפשר לצבוע בתנור או לחלופין אפשר לשמור על המראה המבריק של המתכת, וכך המעקה מעניק מראה קליל, מודרני ואלגנטי, ואינו מכביד על המראה הכללי בחלל המבנה.

ראוי להדגיש כי מעקה הוא קודם כל אביזר בטיחותי חשוב ומציל חיים, לכן יש לבחור רק חומרי גלם איכותיים, חזקים ועמידים. יצרני מעקות ממליצים על בחירת נירוסטה בגלל חוזקה הרב של המתכת ובמיוחד בגלל עמידותה הגבוהה בפני קורוזיה וגם בשל נוחות הניקיון שלה. לעומת מעקות מחומרי גלם אחרים כמו ברזל ועץ, כמעט אין צורך לתחזק מעקות נירוסטה, וקל לנקות את המעקה באמצעות מטלית לחה ובעזרת חומרי ניקוי רגילים.

ייעוץ מקצועי

מעקות ניתן לייצר מחומרי גלם שונים, יש מגוון אפשרויות עיצוב ושלל דגמים, גוונים ועיצובים מהם ניתן לבחור. לכן, מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי מחברה מובילה המתכננת מעקות בטיחות לבית ולעסק ומייצרת אותם. לחלופין אפשר לתכנן את המעקה לבית בעזרת אדריכל או מעצב פנים. המעקה חייב להשתלב בעיצוב הכללי של המבנה, אך יש להקפיד גם על נושא הבטיחות, לכן יש לוודא מראש כי בוחרים מעקה העומד בכל התקנים הנדרשים.

לאחר קבלת ההחלטה על סוג המעקה ניתן לבחור בעיצוב המתאים ביותר לשאר חללי המבנה, מבלי להתפשר על נושא הבטיחות. מעקות נירוסטה נחשבים לבחירה המושלמת בזכות המראה המבריק והיוקרתי, ובשל העמידות הגבוהה והמחיר המשתלם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.


*