כך תמנעו הצפות בביתכם החדש

פורסם על ידי - shiputznik ב30/07/2014 בשיפוץ בבית |

אין עוררין על כך כי על פי רוב נראה שכניסה לבית חדש מלווה בלא מעט התרגשות וגם בחששות לא מעטים כאלה ואחרים. בעלי בתים צריכים לעשות הכל על מנת להנעים את המעבר ולהבטיח התאמה מושלמת של הבית לצרכים שלהם. בנוסף לכך, מטבע הדברים עליהם להשקיע בבדיקה של התשתית של המבנה, ולא לשכוח להשתמש באמצעים הקיימים לצורך מניעת הצפות ונזילות בלתי רצויות.

אין זה סוד כי אינסטלציה מהווה את הבסיס של בתים חדשים ועל כן יש לה חשיבות יוצאת דופן ללא כל צל של ספק. מערכת האינסטלציה משפיעה על איכות החיים שלנו ברמה היום – יומית, היא משרתת אותנו לצרכי רחצה ושטיפה והיא קריטית גם לצורך שמירה על ערך הנכס. מערכת אינסטלציה חלודה אינה מסוגלת לבצע את תפקידה ולכן חושפת את בעלי הבית להצפות, רטיבות ונזילות.

כיצד מונעים הצפות בבית חדש?

חשוב לשמור על עירנות גבוהה כלפי מערכת האינסטלציה גם בתוך בית חדש. רק כך ניתן למנוע מראש נזילות או הצפות, מבלי לשאת בהוצאות גבוהות. מניעת הצפות בבית חדש מתבצעת באופן הבא:

א. בדיקת אינסטלציה – חברות המבצעות בדק בית מתמקדות באינסטלציה היות והן מבינות את הרגישות של הנושא. הבדיקה כוללת לא רק את האינסטלציה בתוך הבית, אלא גם את החצר, המרפסת, הגג ובבניינים משותפים גם את הסביבה החיצונית.

ב. תיקוני ליקויים – עדיף לבצע תיקוני ליקויים במערכת האינסטלציה עוד לפני שנכנסים לבית. קל יותר לתקן ולחדש אינסטלציה כל עוד הבית אינו מרוהט בשלמותו.

ג. לוח זמנים – משפחות הרוכשות בית חדש לצרכי מגורים כפופות ללוח זמנים מוגבל. הן זקוקות לשירות יעיל של מניעת הצפות באמצעות טיפול באינסטלציה ואין להן זמן לבזבז. מהבחינה הזו מהווה הקפדה על לוח הזמנים פקטור משמעותי בסדר העדיפויות.

לסיכום, כל בעלי בית חדש צריכים להשקיע באינסטלציה וכך למנוע נזילות והצפות. בתים חדשים חשופים לבעיות אינסטלציה לא פחות מבתים ישנים וגם הם דורשים טיפול יסודי.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.


*