כך תמצאו שיפוצניק במחיר שפוי

פורסם על ידי - shiputznik ב14/02/2016 בשיפוץ בבית |

איך למצוא שיפוצניק טוב במחיר שפוי?

אנשים רבים חוששים מאוד מהרעיון של שיפוצים, ועקב כך דוחים את התהליך הזה עד כמה שאפשר. אך בפועל מדובר בהליך שיכול להיות מאוד פשוט ונעים. הכול תלוי באנשים שמזמינים לביצוע המשימה. ובאופן טבעי, רבים מרגישים שאי אפשר לקבל את שני הדברים: גם מחיר טוב וגם עבודה איכותית, אך באמצעות מספר טיפים אנו נסייע לכם לבחור את האדם הנכון למשימה.

מה מאפיין שיפוצניק איכותי?

לפני שמתחילים לחפש שיפוצניק איכותי, צריך קודם כל להבין מה זה אומר: האם הכוונה למישהו שמסוגל לבצע את כל העבודה באופן עצמאי? או כזה שמתפקד טוב תחת לחץ? או אחד שמסוגל לנהל אנשים רבים? בפועל, כל הדברים נכונים, אך כל מקרה לגופו, וצריך לגבש סדר עדיפויות שעל פיהם תבחרו את האדם המתאים למשימה. למשל, במידה והשיפוץ שלכם לא נרחב מדי, אתם לא באמת צריכים שיפוצניק עם צוות גדול, כי בפועל תצטרכו לשלם גם על העובדה שיש לו הוצאות נוספות עבור עובדיו. אם אתם זקוקים לעובד אחד בלבד – עדיף גם למצוא מישהו שעובד לבד. כך או כך, אתם תמיד צריכים לחפש המלצות אמיתיות מאנשים שנשארו מרוצים מעבודתו גם בחלוף הזמן.

מדוע לא כדאי לשלם יותר?

יש אנשים שמגיעים בגישה שככל שמשלמים יותר – כך התמורה טובה יותר, אך בפועל לא כך הדבר, בעיקר כאשר מדובר בעבודות שיפוץ בסיסיות. מדוע? מפני שיש גבול לאיכות שניתן לספק. החומרים הבסיסיים (בטון, גבס וכו') עולים פחות או יותר אותו הדבר, מכונות שונות המסייעות לשיפוץ כבר לא נחשבות ליוקרה, ובפועל האדם יכול לעשות את העבודה מהר וטוב במידה ויש לו מוטיבציה. כאשר אתם משלמים מחיר מוצדק עבור העבודה, אתם יודעים שאין לשיפוצניק סיבה למתוח את העבודה אצלכם: הוא יעשה אותה במהירות על מנת להמשיך לעבודה הבאה. ואם תשלמו יותר מדי, תמיד יש סיכון שהשיפוצניק "יתנחל" אצלכם אך ורק כדי "להצדיק" את המחיר. כיום ניתן לבדוק בקלות מה העלויות האמיתיות של הדברים ולא לתת לעקוץ אתכם.

טיפים להתנהלות נכונה במהלך השיפוץ

אנשים רבים חוששים מתהליך השיפוץ בגלל הזרים שנמצאים בבית. לרוגע הנפשי שלכם, כדאי להוציא את כל דברי הערך מהדירה, או לשים אותם לתוך כספת בטיחותית. כך לא תהיה לכם סיבה לדאוג או לחשוד באדם שהזמנתם לעשות עבודות שיפוץ. כדאי שמישהו מבני הבית תמיד יהיה נוכח במקום, על מנת שבעל המקצוע ידע שהעבודה שלו מבוקרת. כתחליף, אפשר להיעזר במצלמות (בדומה לאלה שמשאירים כשיש בייביסיטר). בגישה רגועה ומפוכחת ניתן לעבור את השיפוץ בשלום.

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.


*