היופי שבויטרינה זכוכית

פורסם על ידי - shiputznik ב17/07/2013 בעיצוב פנים |

נכון, לא לכולם יש גינה או מרפסת אשר ניתן לתחום ולהפריד מהבית באמצעות ויטרינת זכוכית. אך אלו שברשותם אכן קיים מעבר אל חלק חיצוני בבית, ויטרינת זכוכית יכולה בקלות להוסיף למה שהיום הוא רק פתח פשוט, הרבה אופי וכמובן גם לא מעט יופי. באמצעות ויטרינת זכוכית אנו יכולים למעשה להגדיר באופן ברור את תחום הבית ואת החלק החיצוני, וזאת מבלי להסתיר את אור השמש או את הנוף הנשקף מבחוץ ועל ידי כך בעצם להכניס מעט מן החוץ אל תוך הבית עצמו.

ויטרינה היא כידוע לכולם דלת הזזה אשר משמשת מעיין חלון ראווה אל הגינה והשמיים הכחולים. לרוב היציאה לגינה או למרפסת הם מאיזור הסלון, איזור אשר ישנה חשיבות רבה לכניסת אור טבעי אליו. מעבר לכך ויטרינה יוצרת תחושה של חלל גדול יותר אשר אינו מוגבל על ידי קיר אלא מהווה מעיין יחידה אחת שלמה אשר כוללת בתוכה גם את הבית וגם את החוץ.

ויטרינת זכוכית בהתאמה אישית

בעת ייצור ויטרינה, ניתן להשתמש גם בזכוכית מבודדת שתמנע מהרעשים הטורדניים אשר מחוץ לבית להפריע את שלוותנו בתוך הבית. ניתן גם להשתמש בזכוכית בעלת תכונות בידוד תרמיות, אשר תסייע לשמירה על חומו של הביתת בחורף ועל אקלים קריר ונעים בימים בהם השמש הישראלית המפורסמת קופחת.

חשוב לציין כי ויטרינה לא חייבת להיות שקופה, כפי שאנו בדרך כלל רואים. זכוכית הויטרינה יכולה להיות במגוון רב של צבעים ובטקסטורות שונות. כמו כן הזכוכית יכולה להיות אטומה, דהיינו כזו שלא ניתן לראות מה נמצא מצידה השני, במקרה שהויטרינה פונה אל הרחוב ואינכם רוצים להרגיש כמו בתוך אקווריום דגים.

ויטרינת זכוכית לעסקים

ויטרינת זכוכית המהווה למעשה את חלון הראווה של העסק היא בעלת תפקיד שיווקי ותדמיתי חשוב ביותר עבור כל עסק. מבעד לויטרינה הלקוח מתבונן ומתרשם ולבסוף בוחר אם להיכנס או לא. ויטרינה יוקרתית ומעוצבת, ללא ספקף מעלה בשיעור עצום את כמות הקונים הפוטנציאליים אשר נכנסים אל החנות ולמעשה הופכים לקונים בפועל.

בויטרינת הזכוכית שבחזית החנות יש לראות ככלי שיווקי לכל דבר ועל כן לעשות כל מאמץ לנצל את אותו כלי באופן יעיל. ניתן לעצב ולהתאים ויטרינה לכל סוג עסק המעוניין להציג את מרכולתו. יותר מכך ישנם סוגי עסקים אשר הויטרינה עושה עבורם את מרבית העבודה השיווקית. כך למשל בקונדיטוריות אשר יכולות להציג מגוון מאפים ועוגות מעוררות תיאבון, חנויות תכשיטים אשר יכולות להציג בויטרינה את המוצרים המיוחדים והמרשימים ביותר הקיימים ברשותם וכמובן חנויות בגדים אשר מציגות את הקולקציה האחרונה בליווי אקססוריז שונים.

אם כן ויטרינה היא פריט אשר מוסיף לשפה העיצובית של הבית או העסק והופך אותו בין רגע ליפה ומרשים הרבה יותר.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.


*