למה כדאי להשתמש בנירוסטה בשיפוץ הבא שלכם?

פורסם על ידי - shiputznik ב24/11/2015 בעיצוב פנים |

השימוש בנירוסטה כחומר גלם נהייה פופולארי יותר ויותר בזמן האחרון. תופעה זו לא מפתיעה אותנו ולדעתנו אינה מקרית לאור מכלול התכונות של הנירוסטה והתעלותה באופייה, אופן השימוש, יכולות העיצוביות הגלומות בה על פני חומרי גלם אחרים ואפשרויות השילוב שלה עם חומרי גלם אחרים, ועל כל אלו נרחיב במאמר זה…

יתרונות הנירוסטה על פני חומרים אחרים

  • פלדת אל חלד– ברור לכל שאף אחד לא חפץ לשפץ באופן תדיר- אי לכך בחירת חומר גלם עמיד לאורך זמן הינו קריטי- אחת התכונות הבולטות של הנירוסטה היא עמידותה בפני חלודה, כמעט ובלתי מחלידה בזכות שכבת פסיבציה של תלת-תחמוצת הכרום שיש בה, שכבה זו אטומה בפני מים ואוויר ומגנה על המתכת שמתחתיה.
  • המראה המבריק והנקי- יופייה של הנירוסטה ניכר בברק שלה, לא פעם נאמר על הנירוסטה שיש לה אפקט תחושת ניקיון. היכן רואים שימוש בתכונה זו לרוב? במוסדות בריאות אשר רובם משתמשים במעקות נירוסטה שמשרה מראה נקי וסטרילי.
  • תחזוקה וניקוי קל ופשוט- היום כולנו רוצים לעבוד כמה שפחות קשה, בשיפוץ נעדיף חומר שלא צריך להשקיע בתחזוקה שלו באופן תדיר- הנירוסטה כה פשוטה לניקוי ואין צורך לקנות חומרי ניקוי מיוחדים ויקרים עבור הניקוי שלה, יש צורך ב-2 מטליות רטובה/לחה ויבשה לניגוב, ככה פשוט- מה יותר טוב מזה?
  • עמידות לאורך זמן – עמידות הנירוסטה לא רק מתבטאת בעמידות מפני קורוזיה אלא גם מפני חום, היא שומרת על צורתה ורק חום מאוד קיצוני יכול להשפיע על צורתה או לפגום אותה,  כדי לתת מושג- נקודת ההתכה שלה היא רק בסביבות ה- 1360 מעלות צלזיוס.
  • שימוש במוצר ירוק- ידידותית לסביבה- הנירוסטה היא חומר "ירוק" מאחר והיא ניתנת למחזור במלואה וכן נעשה שימוש אף בפסולת הייצור שלה. לעומת דוגמת שימוש במוצרים כמו עץ- אשר גורמים לכריתת עצים ופגיעה ביערות.
  • הפקתה זולה של חומר הגלם- הפקת פלדה בכלל ונירוסטה בפרט היא תהליך זול יחסית, המשמעות גלגול מחיר זול יחסית לצרכן (נשמע מצוין נכון?…)
  • אפשרויות מגוונות של עיצוב- הנירוסטה כמתכת ניתנת לעיבוד בדרכים מגוונות ורבות ומאפשרת גמישות עיצובית, לעומת חומרי גלם אחרים (עץ, שיש, אבן ואחרים), ניתנת לסלסול ועיצוב שמביאים למראה מתקדם, מרשים ויוקרתי- ניתן גם לשלב את הנירוסטה עם חומרי גלם אחרים- שימו לב שהשילוב בין סוגי חומרי הגלם צריך להיראות הרמוני (לא כדאי להשתמש ביותר מ-3 חומרי גלם באותו חלל).

אז יש לה תכונות ומעלות נהדרות, אך כיצד ניתן לשלב נירוסטה בשיפוץ?

ניתן לשלב נירוסטה בכל חלל בשיפוץ, הן בבית- לדוגמא בבחירת מעקות נירוסטה ביתיות-שידועות כיציבות ובטוחות ביותר מבין סוגי המעקה המוצעים היום בשוק, ציפויי חוץ בניין מנירוסטה, משטחי עבודה וכיורי נירוסטה- כמו לשפים, ארונות נירוסטה וכדו', והן בשיפוץ מקומות עבודה, מוסדות  ומפעלים תעשייתיים- מטבחים קומפלט מנירוסטה, מעקות נירוסטה בטיחותיות לרווחת העובדים, שימו לב שכדאי להתקין את מעקות הנירוסטה רק בשלב האחרון של השיפוץ ולאחר שסיימו את הצביעה. נתנו כאן רק מספר דוגמאות, אך היום באמת ניתן לשלב נירוסטה בכל חלל כיד הדמיון השורה עליכם…

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.


*